22 Ağustos 2008 Cuma

Futbol Dışında


*Hayat fena halde futbola benzer demışler..
Bakıyorumda kale önünde vurduğum hiç bir şut defansla alakası olmayan kişilere vurarak out vs taç çizgisi olmayan yerlere gidiyor ya saha bana bol yada ben sahadan bolum göremiyorum...

*Dikkat etmekteydim sırf şu blog için dahada düşünsel takılıyorum insanın fikri hürriyetinden zikrini temaşa etmeden arzuendam etmesi ve bunun nıhayetınde bu sacma cumlelerı okuyanın zikim lan senın kuracak oldugun cumleyıde senıde demesı nedense bende ne alınganlık nede rahatsızlık uyandırıyor... demişse demişim havasındayım ....

*Gün içinde çıkarabildiğim onlarca konu baslıgının sonrasında yorgunluktan surada aklıma bırsey gelmemesı ve sırf yazmak için yazmıs olmak pozısyonunda görünmem benı hafıfıten gersede napım aq kafam guzel mazaretınde yırtmak ısteyesım cabası..

*İzmirdeki bombaya verilebilen halk tepkisini faşizan durumlara sokmayan Kemalist halkımıza selamlar.

*Kapsamı alanı cıkmadı herhalükarda içindeyiz Beyin yozlaşması yaşıyoruz farkında değiliz...

*Yazdıklarımın anlamı olmadıgını bende bılıyorum alkol tavanda paslasıyoruz hayatla .........

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin