27 Haziran 2008 Cuma

Son Söz Değil Elbet Gün Olur Harman OLur Bu Türkler O Kupayı Kıçınıza KORRRRRRR

Başınız Öne Eğilmesin!Sizi Çekemeyen Platini Taşaklarınızı Yesin !!!
Hönk uhg :S awömasmdklkndalkasdasdasıdfaknfşiasdömalmlşa

Sayın Gül ne diye bağırıyor siz Türkler ahzu ben anlamıyo ?:S
Haaa bizimkilermi Kaşar Merkel sana bır koysam fizandan duyulurmu diyolar..
wowww tabe tabe çok danke koysunlar tabe
Lan aq nerden çıktı bu Türkiş fuckermans
Platiş çabbbuuuk müdehale et bunlara yoksa fizandan değil Marstan duyulcak bana koyuşları
emriniz olur Lady zaten beni göt ede ede geldiler yarı finale ama bu sefer yenicez kıçın rahat olsun Merkelim Kaşarım..
Leynnnn ablak kalk aq emir yüksek yerden bende girdim
oyuna 12 kişiyiz sizin bı bok yıcenız yok
Şşşş lan götoş kalk bak hakemde sizden götün yiyosa çıkın karşımıza
Hay a..na damına yetti lan alın sokun musait bıryerınıze mıktımın kupasını
Platiş bebeeem herşey için saol popom sayende yerinde
Lady benim için büyük zevkti
Really?
ah bon?
wahrhaftig
realmente
veramente??????

fuckkkkkkkkk

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin