19 Temmuz 2008 Cumartesi

Dumur ne ayaksın sen ?

Can Erbesler(miş) oldum olasıya görünce tilt olurum hele bir Karşıyaka Çarşının Egetv baskını varki surat ifadesi hatırladıkça yarılasım gelir.Şimdi ne alaka gündemde o kadar mevzu bahis söz konusuyken sen bu dumur abidesini yazıyorsun diyeceksiniz bende hemen alakaya maydanoz olan mevzuyu sunayım.
Az önce GSTV izliyorum bu arkadaşımızda Arda'mızla Almanyadaki kampta röportaj halinde söz Euro2008'den açılıyor felan o kadar stadta oynadın Alisamiyeni aradınmı felan gibi garip sorular yöneltiyor.Arda güzel cevaplar veriyor "İllaki stadımızın durumu ortada Alisamiyen benim yuvam herkez beni orada bağrına basıyor evladı gibi görüyor ama daha iyi şartlara getirilse çok daha güzel kendilerini ifade eder diyor".Tabi bizim dumurluk abidesi aynen giriyor araya "Taraftar profilide değişir daha güzel olur değilmi Arda".Yiğidim aslanım Ardam adam gibi cevabı sokuyor bu gurebaya "Galatasaray taraftarının hepsi kültürlü aklı selim insanlardır ne zaman neye tepki vereceğini bilir bağlamında bir cevap veriyor ,eleman kemküm işte ben başka şey demek istemiştim bağlamında birşeyler gevelesede beynime kazınıyor bu alçakça düşünce.(Dialog 10 numara yazılmadı buraya o ara gözler fal taşı gibi fırlayıp geçen sezonku Çapulcu taraftar ithamlarına gittiği için beyin pause vaziyetinde idi)
Ulan nedir bizim sizden çektiğimiz biz olmasak sizlerin olamayacağınızı bile bile nedir lan bu hor görme sokayım sizin profilinize,çekirdekçi müşterimi istiyorsunuz,stadta tık çıkmadan malak malak bakan ama gişelere YTL bırakan,ne versen yer taraftarmı bekliyorsunuz oldu aq biz küstük siz oynayın....Yok ulan öyle yağma bırakırmıyız lan bu sevdayı sizin kapitalist zihniyetinize.
Arda valla sana diyecek laf bulamıyorum helal olsun sana.Tam bir Galatasaraylısın adam gibi adam olma yolunda koşar adım ilerliyorsun konuşmandaki olgunluk kendine güven profesyonelik herşey kıvamında hele "Hayatta büyük konuşmamak gerekir ama yinede Türkiyede başka forma giymem"demen ne kadar haklı olduğumuzu yeterince gösteriyor zaten.Bu dumurun karşısında GSTV ekranında taraftarı sahiplenişini unutmayız önce allaha sonra bize emanetsin YÜRÜYEDUR ARDA TURAN!...

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin