19 Temmuz 2008 Cumartesi

Encabezamiento MARCA

Ulan baygınlık getirdin nereye baksam seni görür oldum.Hani defolup gitsende millet bir soluklansa hele şükür Ronaldosuz bir yeni gün başladı dese(k,ler).Futbolun soysuz kölesi birde kalkıp kendini acındırma hallerin yokmu ulan zaten Euro2008 öncesi röportajından kıldım sana iki kıçı kırık harekette yapamadan defolup gittin selülitli bacaklı bir o kadar taş manitanla sıcak kumsallara.Kendin kumsallarda manita çıtırdatırken biz futbol dilencileri senin baydırmaktan öte giden dedikodularınla kavrulduk.Şu surattaki ipneliğe bak heran satışı koyacak potansiyel gözlerden fışkırıyor,oğlum senin yerin yeşil çam 10 numara Emrah olur senden replikte hazır"Transferime izin vermediler abi :( Köleyim ben abi Bugattim var sponsorlardan paranın mına koyuyom ama işte işte :( işte yollamadılar ağğğbi :("Bak koçum bizim buralarda halk arasında bir söz vardır "Bir insanın o.ç olması için illaki anasının o. olması gerekmiyo bazıları doğuştan kabiliyetli olur diye sende aynen bu kabiliyet mevcut.Düzüledur ulaaannnn.
Edit=Özenle küfür etmemeye çalıştım malum sakatlık halen devam ediyor acısıyla arada kaydırmalar olmuştur okuyucuların affına...

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin