15 Eylül 2008 Pazartesi

Encabezamiento England


Newcastle satılığa çıktı
Newcastle United'ın sahibi Mike Ashley, zor günler geçiren kulübü satılığa çıkardığını duyurdu.

Newcastle'da yerel kahraman olan ve kendisine 'Mesih' lakabı takılan Kevin Keegan'ın istifasında, taraftarın sorumlu gördüğü milyarder Mike Ashley siyah-beyazlı renklere gönül verenler tarafından bir nefret sembolü ilan edilmişti.

Dün Newcaste sokaklarında binlerce taraftar, Hull City karşılaşmasından önce Mike Ashley'i ve idar menajeri Dennis Wise'ı protesto etmişti. Newcastle United'ın Hull'a 2-1 yenilmesinin ardından protestolar devam etti.

Ashley, bugün Newcastle'ın resmi sitesinde "Kulübü satılığıa çıkarıyorum. Umarım böylece taraftarlar istediğini elde etmiş olur ve kulübün yeni sahibi taraftarları memnun edecek kadar para harcayabilir" diyerek başladığı açıklamasına şu şekilde devam etti:

"Çocuklarımla beraber maçlara gidip taraftarlarla beraber oturmayı gerçekten çok seviyordum. Ama artık tribünde saldırıya uğrayacağım korkusuyla maçlara gidemiyorum. Herkes benim Kevin Keegan'ın istifasında soruml olduğumu düşünüyor. Ama öyle değil. Kevin'la biz uyum içinde çalışıyorduk. O kulübün efsanelerinden birisi. Ancak yönetimle Kevin arasında bir anlaşmazlık baş gösterdi ve devreye avukatlar girdi. Ben siz taraftarları dinledim. Ve gitmemi istiyorsunuz. Ben de bunu yerine getireceğim. Ama bu bir gecede olacak bir iş değil. Eğer kulübü satın alacak birisi çıkmazsa da gerçekleşmeyecek."


Benitez: "Paradan çok kupalar önemli"
Bu akşam Standard Liege ile oynayacakları Şampiyonlar Ligi ön elemesi öncesinde Rafa Benitez, transfer bütçesini arttırmaktansa kendisini ilgilendirenin kupalar kazanmak olduğunu söyledi.

Bu akşam Belçikalı rakibini eleyip Şampiyonlar Ligi'ne kaldığı takdirde Liverpool, 20 milyon avroyu kasasına koymuş olacak.

Transfer çalışmalarına henüz nokta koymayan Benitez için, bu oldukça iyi bir miktar.

İspanyol hoca, bu bedelin çok iyi bir kaynak olduğunu itiraf etmesine karşın, Anfield'da asıl hedeflerinin kupa kazanmak olduğunu açıkladı.

The Sun'a konuşan Benitez, "Benim için öncelikle başarılar gelir. Kupalar hakkında konuşmayı severim" dedi.

"Para daha sonra gelir. İkisini bir arada tutmak zorundasınız, fakat biz burada şampiyonluklar kazanmak için bulunuyoruz"

"Bilmemiz gereken bir şey var ki, farklı sebeplerden kazanmak istiyoruz. Kaybetme ihtimalini düşünmüyorum"

"Oyuncularımla da konuştum ve onlara kazandıkları takdirde daha çok paraları olacağını söyledim. Bu, kulüp için de böyle"

"Paranın gerçekten önemli olduğunu biliyoruz. Fakat transfer sezonunun bitimine bu kadar az kala, çok da bir şey değiştirmeyebilir"

Mourinho: “Liverpool şampiyon olabilir”

İngiltere’yi terk etse de Ada basının asla unutamadığı Jose Mourinho bu sezonun sonunda Liverpool’un mutlu sona ulaşabileceğini iddia etti. Daily Telegraph’daki köşesinde Benitez’in kendisiyle aynı zamanda Britanya topraklarına ayak bastığını ve yıllardır aynı oyuncularla bir sistem yarattığını ve kadrosunun üzerine eklediği dünya çapındaki isimlerle şampiyon olabileceğini iddia etti. İspanyol teknik adamın beşinci sezonunda şampiyonluğa ulaşabileceğini söyleyen Mourinho, zafere ulaşmak için dünya çapında bir kaleci ile forvete sahip olması gerektiğini ve Torres ve Reina’nın önemini vurguladı

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin